close
標題:

k仔毒品案..求專業意見

發問:

我今年20歲,上個月同朋友係街上俾差人搜身,係身上搜到重2.8克(連紙)k仔,去到油麻地差館果位差人同我作曬口供,話我係公園問人買的.跟住叫我簽名作實.我本身係07年衰過都係k仔,當時俾罰感化+二個月.现在我己經守完感化令,但係又再俾人拉多次,我都知道好唔岩,我無毒癮的,只係幫朋友袋住. 1>請問如果1-10克要判監2-4年,咁我係唔係要坐2年監? 2>之前我都有問個某間律師樓,佢叫我第一堂唔認罪,第2堂先認罪.咁可以減少要坐14日羅報告的機會(佢話).請問如果真係照做咁個官會唔會覺得我無悔意又浪費時間而判重左呢?... 顯示更多 我今年20歲,上個月同朋友係街上俾差人搜身,係身上搜到重2.8克(連紙)k仔,去到油麻地差館果位差人同我作曬口供,話我係公園問人買的.跟住叫我簽名作實.我本身係07年衰過都係k仔,當時俾罰感化+二個月.现在我己經守完感化令,但係又再俾人拉多次,我都知道好唔岩,我無毒癮的,只係幫朋友袋住. 1>請問如果1-10克要判監2-4年,咁我係唔係要坐2年監? 2>之前我都有問個某間律師樓,佢叫我第一堂唔認罪,第2堂先認罪.咁可以減少要坐14日羅報告的機會(佢話).請問如果真係照做咁個官會唔會覺得我無悔意又浪費時間而判重左呢? 3>我本身係設計公司到返工的,我諗住呈上工作證明及我自己揾診所驗左尿證明我無濫藥的報告,咁有幫助嗎? 4我有比判緩刑的機會嗎? 5.有無專門打毒品的律師介绍嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

而家香港警察嚴厲打擊毒品案件 更何況你比人拉去油麻地警署 因為而家警察對油尖旺區的毒品案也大為緊張 你比警察拉左 就算你沒食 佢都可以用販運或身上有毒品罪起訴你 案底一定有 緩刑機會都有 因為你無吸食 律師方面 介紹你去錢志庸律師行 地址係香港中環德輔道中181號大新行10樓B室 聽人講話呢間試過幫黑社會打甩脫罪

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()