close
標題:

關於訂機票既問題(第1次訂)(急急急急)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

1.我一家準備移民過usa,,諗住搭國泰or港龍去san francisco 2.因為我咁大個仔未搭過飛機,,老豆牙媽又10幾年前搭過到e家=.= 3.so,,我想問下想搭飛機要做d咩手續? 4.*去邊訂機票,,點訂?(我要5000-5999的) 5.同埋去機場要提早幾耐?提早幾耐check in? 6.check in時要用咩(e.g passport) 小第太多野唔明,,請高手詳細解釋^_^thx 更新: 多謝2位先,,簽証我就未搞掂,,我後日去簽,,我律師話90%簽到, 咁要提早幾耐訂機票? 另外機鐵站is咩?機場快線? 乜港龍唔飛san francisco嫁,,咁如果我搭聯合呢? 最後,,最快搭過去要幾耐?邊間服務最好? thx

最佳解答:

1.我一家準備移民過usa,,諗住搭國泰or港龍去san francisco 2.因為我咁大個仔未搭過飛機,,老豆牙媽又10幾年前搭過到e家=.= 3.so,,我想問下想搭飛機要做d咩手續?....你辨左簽証未?未就快啦…都要成個月攪架…美國要簽証先可以入境架…你只要有簽証有機票就可以上機啦… http://chinese.hongkong.usconsulate.gov/ 4.*去邊訂機票,,點訂?(我要5000-5999的)…價錢不能肯定比你,因為唔同時間唔同價錢,你要自己問…我買開一間一般都比出面平,你可以打去先問價錢。 http://www.maywoodtravel.com/ Tel:28655666 Contact: 阿Man, 問o岩價錢後佢會比個comfirmation e-mail你,你對齊資料就可以入錢,之後你要scan返入數紙比佢,佢confirm後你就會係電郵收到電子機票,印佢出黎就係你張機票啦 5.同埋去機場要提早幾耐?提早幾耐check in?…起飛前個半至兩個鐘到達,早到好過遲到,你一去到就可以check in, 睇你係咩閘口,起飛前半個鐘多D就入閘去閘口等上機 6.check in時要用咩(e.g passport).....Passport, 機票, 簽証 2010-08-31 14:11:36 補充: 咁要提早幾耐訂機票?.....越早越平,因為其實每班機就算都係econ的話都會有唔同價錢,由最平開始排,所以越早買越好,我經常來回多倫多,買咁多次都無問題,仲比出面平。 另外機鐵站is咩?機場快線?機場快線=機鐵, 有香港站,九龍站,青衣站, 機場站, 博覽館站, 只有香港同九龍站先可以做市區check in 乜港龍唔飛san francisco嫁,,咁如果我搭聯合呢? ......只要你有簽証就可以搭聯合 最後,,最快搭過去要幾耐?邊間服務最好?......每間都大概15小時....個人比較喜歡國泰

其他解答:

1. Dragonair does not fight long-haul flights. Your choice for non-stop to San Francisco are: a. United b. Singapore Airlines c. Cathay Pacific In term of service, except United, they are about the same. However, some feedback says the seat from Singapore AIrlines are more comfortable than Cathay Pacific. United, if willing to pay, has the option to buy extra leg-room. 2. I assume you have your immigrant visa already. What you have to do is: a. Book a one-way ticket (or round-trip in some cases) to San Francisco. You can do it via travel agency or online directly from the airlines. b. Check with the airlines for baggage allowance. In some case, first time immigrants may allow (with prior arrangement) extra allowance. 3. For international flight, it is suggested that you are in the airport 3 hours prior from the flight. 4. Your passport (with the immigrant visa) is what you need to check in.|||||1 ) Dragoonair no flight to San Francisco . 訂機票可打 去 國泰航空 2747-1888 . 直接同航空公司訂比較可靠 , 而且價錢同旅行社一樣. 你咁耐冇買過機票,千祈唔好去旅行社買, 一定會比人呃. 間間旅行社都會加手續費,所以一定貴過直接同航空公司訂. 一般起飛前2 小時 可 check in, 可以在 機場 或 機鐵站 check in 都可以. check in 一般要 passport and HKID 同目的地入境簽證. 如有其它問題可聯絡我
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()