close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

咩e-mail好...

發問:

我想問大家覺得yahoo既e-mail好d,還係gmail好d?(要解釋) 還有咩e-mail係免費又好用ga? 唔該大家!

最佳解答:

yahoo既e-mail好d 因為夠哂common 同 多人用 又方便 多資訊 如果你想要 e-mail係免費又好用ga 你可以申請 msn 個個email lor 佢個個都好好用架 你仲可以用個個黎同offline 既fd 傾計tim!

其他解答:

我覺得yahoo email 好用點, 因為: 1. 註冊手續簡單 2. 有無限電郵儲存量 3. 稳定性高 4. 新的yahoo beta 介面似outlook 介面, 好好用, 而且仲可以連接埋yahoo messenger, 可以在不install yahoo messenger 在pc 的情況下使用yahoo messenger 跟朋友chat gmail 不好的原因: 1. 並非有無限電郵儲存量 (好似都係1gb) 2. 要朋友介紹才用得|||||我建議你選擇 Gmail,因為比較穩定,而且你如果身處大陸,你都可以用任何電腦上網進入 Gmail,但係 Yahoo 在大陸就上唔到,呢個係我自已既親身體驗,但是英文版 Yahoo 就除外。 又或者你可以選擇 www.163.com 既免費 email 系統,雖然係大陸既郵件系統,但係速度都幾好而且在香港都可以查到郵件,不妨一試!祝你好運!|||||當然gmail啦!!!! 因為gmail個容量多過yahoo~>_< 仲有hotmail....不過容量是3個最少(可以玩msn) 希望可以幫到你啦!!!|||||gmail好d,穩定又快 不過我會用yahoo, 因為習慣左用佢 實際黎講gmail 收email比較準時, yahoo有時要會成日後先寄到email黎
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()