close
標題:

想問:關於北京自由行

發問:

我將於7天尾到北京5天自由行,因我是第一次去,所以有以下問題,請幫忙解答: (1) 7月北京天氣如何?有甚麼需要留意?要帶備甚麼衣物或物品? (2) 香港戴斯酒店和京倫酒店如何?如要去其他地方,交通怎樣? (3) 請建議5天行程 (請盡量詳細些,因我對北京頗陌生)? (4) 有那些景點,是建議參加北京的本地團?如有,在哪裏可以參加?多少錢? (5) 請提供有關北京的有用網站。

最佳解答:

1) 7月北京的天氣應該幾熱啦!估計應該過35度!所以最好帶備防暑 物品:如黑超,帽子,防哂及一些薄身淺色衣服... 2)酒店真的不懂,因之前不是住這間,抱歉! 3)我之前去的5天行程,個人認為不錯的,全可坐巴士及地鐵到達: the 1st day: 下午落機---天安門---人民英雄紀念碑---王府井大街(及小食街) the 2nd day: 上午及下午到故宮---下午到鍾鼓樓大街逛(藝術地方,多胡同) ---黃昏至晚上到什剎海(后海)附近 the 3rd day: 一整天跟當地團到長城及明十三陵 (包午餐) <這個需在第一或第二天到天安門一帶/火車站一帶報名, 價錢約$140,如果無加價的話!) the 4th day: 上午到天壇---下午到北海公園---晚上再到鬼街食小肥羊,正! the 5th day: 去邊都無所謂,因為時間唔太多!事關北京的交通都幾繁忙, 建議你早dd坐車去機場比較穩陣! 5)有關網站方面,其實你去yahoo打北京自由行已經有好多資料, 所以唔使擔心! p.s.如果你係女仔,咁就要睇下你間酒店在哪裡,唔好去咁夜就ok 啦! 2008-06-23 09:21:09 補充: 差點唔記得,奧運在即,我估你可能要加埋水立方及鳥巢等入你既行程裡面啦!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()