close
標題:

我想問下我同我女朋友想復活節去西班牙自由行,大約要多少錢到呢?

發問:

我想問下我同我女朋友想復活節去西班牙自由行,大約要多少錢到呢?

最佳解答:

機票.. 香港冇直航機去西班牙, 一係晌歐洲轉機如LONDON, PARIS, AMSTERDAM, ZURICH, FRANKFURT ETC. 仲可以免費或補幾百蚊停一個城市例如轉機地方玩幾日咁啦.. 國泰/英航/法航/荷航/瑞航甚至星航/韓國AIRLINE 都有呢D 機票可上網或聯絡旅行社, 機票連稅1個人預7k以上又或者買package, 好似法航會出5日2晚西班牙package 包2日西班牙酒店補hk$500 可以晌巴黎停留.. madrid 去 barcelone 最平最方便係網上book budget airline 機票好似 easyjet, vueling等, 好過搭火車.. 如果機票同酒店分開book 酒店價錢要揀d hk$800 以上會好d 同安全d, 因為西班牙治安麻麻地.. 食就豐儉由人一餐2個人肯定過百.. 咁你應該大概預算到成個 trip 開支..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

$650<>$15000 i see
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()