標題:

邊隻BB cream好用?

發問:

我想買一隻bb cream~但唔知邊隻好~我係混合性皮膚偏乾和敏感肌膚~2邊面有好多痘痘同痘印~我希望遮瑕度高d~可以遮住d暗蒼同印~可以請各位有使用bb cream既朋友介紹一下嗎?

最佳解答:

我既皮膚都係同你差唔多,混合性,t位較油同埋u位較乾而且又有敏感.所以太過過敏既野一用.塊面就會紅,一粒粒. 我有用過missha既金色同銀色,同埋skin79 我覺得missha既金色好用d, 因為銀色好似無乜水份,而且又好難推開.好乾咁. 但金銀色既遮瑕都係差唔多,但我都成日生暗瘡, 但我都會照化妝.但我會轉用bb cream. 真係唔洗用咁多遮瑕膏.已經遮左好多印. 另外,我覺得skin79都幾潤下,但係遮瑕度就唔高囉. 所以我諗你揀missha 金色bb cream會好d. 但bb cream都一樣要落妝架喎,同埋用bb cream無用粉底咁傷^^

其他解答:

我都用緊missha 金色果支bb cream ~真係幾好~ 我本身都係混合性~ 之前問過個sales~佢話銀色係冇防UV ~ 我買果陣得金色~銀色未試過~ 比起淨係搽Base可以更加遮到D暗蒼同印~!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()