標題:

Shiseido=]

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

各位sis好丫..有d關於Shiseido既野想問下大家丫, 請問有無人用過Shiseido既睫毛夾?! 係咪有分新同舊?新果隻係Maquillage? 2隻比較邊個好夾d丫? 同埋呢..要幾多錢先可以join到Shiseido既member?! 哈哈...最後一個問題就係Shiseido有d咩大家用過係好用架? e.g.:暗瘡..保濕..美白.. 吾該哂大家喔!!

最佳解答:

hihi你好ar! 我由12歲就開始用Shiseido ga la!我就黎 20 la >.< 佢既睫毛夾我都係用緊舊果款,真係一夾就得,好好用,出面買緊$60~$75左右,專門店會貴 d ! 我媽咪話你去買咩野都已經可以 join 到做 member ga la!$1=1分 如果去返你做member果間買野會多分 d 好似係 (1分*1.5) 年年都有禮物,不過有時至少都要 3000分or以上....... 我之前用過 3 條 line! (PURENESS,WHITE LUCENT,THE SKINCARE) PURENESS:係全線最平,印像中,d 野全部都係 $210 之內(有分夏天同冬天 ga!)當然 la!如果你 dry skin 既話 d sales 會叫你用冬天 d 野ga!佢支緊膚水對暗瘡有消炎作用 WHITE LUCENT:佢既美白效果真係好得,不過價錢都幾貴,洗面、保濕乳液、健膚水、調理露大約$300,美白修護精華素$600幾,佢支保濕乳液都有分日夜,日果支有埋防曬,好方便 ga! THE SKINCARE:我依家用緊!好好用,好保濕,價錢非常合理!有一set野好底用ga! $380 有齊成set 野(洗面一支、乳液(日夜各一支,日果支有埋防曬spf15)、健膚水)如果你有化妝既話可以用埋佢支眼部及唇部卸妝液,都ok ga! 我夏天會用佢支UV WHITE 二合一防曬SPF25,好得,成個夏天都冇黑!去沙灘就用ANESSA,一定唔會曬傷! 化妝品:Maquillage既遮瘕膏都好好用一支都可以用好耐,不過我都覺得幾貴ga $160>.< 粉底就用the makeup $310 >.< 不過,老實講卸妝液我就用fancl,我媽咪就用 REVITAL 護膚潔面乳 REVITAL d 野都好貴下,適合年齡係(3字頭以上)^^ li d 全部都係我既經驗黎 ga!希望幫到你 la!

其他解答:

shiseido 只要買任何產品就已經可以join member,不過join member係冇分計,因為join左member買幾多野都冇discount,join左member只會寄一o的shiseido o既刊物俾你,同埋你買過o既野都有record咋。|||||我自己都是用開shiseido 的睫毛夾的, 本來專柜只得1支 the make up 的睫毛夾, 但是今年3月出o左另1支由Shiseido旗下的彩妝品牌Maquillage推出新款的睫毛夾 ( $85) , 我本人覺得新的比舊的更加好用, 輕一夾便可覆蓋眼頭至眼尾,其軟膠的質感也很好,能做出自然的捲曲效果。不過眼形人人不同,最後還是要你親身試用,方會知道適合與否﹗ 另外, shiseido 在日本仲有幾隻開架式售賣的睫毛夾, 好似是匠之技, 213等, 不過hk專柜是無的, 要係水貨店先有!|||||睫毛夾超好用...因為夾ge孤度大...所以整隻眼都夾都哂.. 我係用緊新出黑色果個...係Maquillage.. 我係澳門買...佢係買2樣產品已經可以做到member.. 我用過佢ge美白...係whitelucent系列... 爽膚水用緊膚水....用左幾好...用埋個爽膚水有分潤d同清爽d.. 方便唔同膚質的人選擇....緊膚水仲好用.. 可以收到少少毛孔ga..... shiseido仲用過周慧敏果隻眼膜... 眼紋淡左...唔錯..... whitelucent的美白面膜都好好..不過太貴..|||||睫毛夾我就無用過 不過保養品有用 我推shiseidointernational的:revitalizingessence essencerevitalisante(紅色包裝-中文好似叫神仙水!?!)超級好用,我都係用來救急用架,用完後皮膚馬上滑曬~~~ 美白的我係用 UV white 系列的洗面Ⅰ、softenerⅠ、moisturizerⅠ(Ⅰ=清爽型), whitening eye serum. 少少建議,去專櫃試用後覺得ok的話, 就先買洗面和softener用, 記得叫專櫃的靚靚姐姐比D細的moisturizer、eyegel、.....等sample你試用, 用過ok 先買大支裝,唔係買番去唔合用到好浪費又激氣....^^ hope it can help
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()