close
標題:

UE SECTION C 85% A唔A到?

發問:

我 comprehension 錯2題 其他PART 錯13題..A唔A到?? 如果我SECTION A ARM90% SECTION B C GRADE到 SECTION D C~B SECTION E 一定A... OVERALL 會唔會有A? 我係09年AL考生 唔該哂 更新: 唔洗理上面 1)我SECION C A唔A到? 2)如果我 SECTION A 90% SECTION B 7 SECTION C 85% SECTION D B SECTION E A 我想知我最少有咩GRADE? A既機會大唔大?

最佳解答:

我聽番黎話今年Sect A比08年黎計淺易不少,但90%(你肯定有?)就應該可以A了 A + C + B + B + A (註) 我相信以上組合極有可能會 全科=B (註)成日聽到有人話C卷要93%,那個當你自己做歷屆題目的標準好了,到應考時降低一點無可厚非

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

thank you! 如果冇其他人答既話... 我會choose你個ans=]
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()