標題:

我想問點將相片由相機上載到電腦?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問點將相片由相機上載到電腦? !!要圖!! 我想問點將相片由相機上載到電腦? !!要圖!! 我想問點將相片由相機上載到電腦? !!要圖!! 我想問點將相片由相機上載到電腦? !!要圖!!

最佳解答:

有兩種方法: 由數碼相機取出記憶卡, 再將記憶卡入電腦用的 USB card reader, 然後接駁電腦. 於我的電腦內處理相片 利用 USB 線連接電腦同數碼相機, 但唔係部部相機都有 USB 連接口, 及需要於電腦內安定相機的驅動程式 (driver).

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 lvn93zf19t 的頭像
    lvn93zf19t

    香港特色

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()