標題:

(jj問題)(男生請入)我是gay嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我15歲,就黎16,得11cm長,2.5cm直徑,係咪好短a? 同埋我成日好想看人地條j....搭車有時都想看男仔既underarm... 我係咪好gay?? 有無人可給我看?留下MSN. Thanks

最佳解答:

11cm長系扯左定未扯; 如果扯左的話就比同碎GE人短; 不過唔緊要; 可能你比人地遲發育; 加上每個人下面長度都有差異; 只要扯個陣有7cm長就得; 我同你一樣情況; 不過我13碎; 其實你唔系基; 只系對同性好奇姐; 每個青少年都系金; 你過左20碎先諗系咪基尼句問題拉' 我msn: edmond_514@live.hk 問野又得;吹水又得的; 我好樂意的;

其他解答:

+我 michael199x@hotmail.com|||||1. 11cm其實係正常,我估你係咪擔心自己嘅性能力..一個男仔可唔可以勃起同射精同長短係無關係.. 2. 至於你話自己係咪gay, 除左你話對男仔嘅jj有興趣, 仲要睇埋你對男仔嘅感覺等等.. 可以再教你多d.. add我msn再傾.. sparkleyu@yahoo.com.hk|||||Add me ~~~ largejj@hotmail.com|||||可以未發育架姐! e個年幾對性好奇~吾算gay! 有問題add我=] siuwhite1996@hotmail.com|||||my e-mail: marcoroy0917@yahoo.com.hk with me talk ok5ok|||||tabo889@hotmail.com|||||你唔駛咁介意喎,SIZE呢D野係天生,無得改變 真正鍾意你既人應該唔會介意 而且性交仲包括其他好多部分 即使SIZE唔係太大都可以令大家好開心 另外你好想睇其他人私人部位 其實只係因為你好奇,想睇下人地同自己有咩唔同,同埋想比較下je 完全唔關係咪基事,你放心啦,唔好諗太多野啦|||||msn傾:admankl@hotmail.com|||||你想睇人家的性器官,是因為你對性有好奇… 而你是不是同性戀,那你喜歡男性嗎?如不是,那你就不是同性戀
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()