close
標題:

倉鼠b問題,要分開bb和鼠媽鼠爸嗎?

發問:

我想問呢...鼠b21日之後系吾系一定要同鼠媽分開?同鼠媽鼠爸一齊得吾得呀..鼠爸會打d仔仔女女嗎?!我應該點呀?!!!幫我啊~~!! 仲有..我想幫鼠b改名,可以比list我嗎? 謝啦! 10點的喔! 更新: 下面呢位哥哥...我想講呢..鼠媽食b系因為有人味呀... 你好似原全冇答過我條問題喎... 我問:21日之後系吾系一定要同鼠媽分開+同鼠媽鼠爸一齊得吾得+鼠爸會打d仔仔女女嗎...你系度答咩 =口= 更新 2: 仲有: 我果隻系灰倉 爸爸叫紅豆,媽媽叫綠豆... 我想改番d好似佢地甘系一pair的名喔! eg紅豆綠豆.. 3個名ok了,最好男女都用得,因為甘細睇吾到鼠b系男/女 kl131313哥哥..我改到就吾洗系度問啦.攞d意見甘姐//

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

A.鼠b到左戒奶期(約21日大),就要同鼠媽鼠爸分開住,最好就係一籠一鼠,連鼠爸鼠媽都分開鼠B戒奶後係要同鼠媽同鼠爸分開住,對鼠鼠唻講並唔慘既,因為鼠媽對BB既照顧只去到戒奶期,到鼠bb可以戒奶,鼠媽媽就唔再對鼠鼠有感情了,只會普通一隻成鼠咁看待,而鼠爸爸,更加係完全地對鼠bb冇感情的 所以一大一小既鼠住埋一齊,係好易會打死鼠bb or發生亂倫既情況,亂倫既鼠好易會有畸胎既出現 而就算覺得佢地好好,但到有一日見住佢殺死鼠b既話又會有咩感覺呢?對鼠鼠唻講會係受驚同感壓力,對人唻講,我諗都會十分傷心吧,我細個都有繁殖鼠鼠,都有試過呢個情況,養寵物都要了解返寵物本身既個性去處理,要鼠鼠違反佢地既本性,唔係對鼠鼠更唔好嗎? B.倉鼠係獨居動物,在自然界鼠鼠只係發情時先一齊住,所以最好將鼠爸同鼠媽都分開住,唔係易打交OR繁殖,就算唔打,有壓力都易生病,呢個問題就唔易知道係一籠多鼠有關,往往被忽略,而且鼠鼠繁殖既速度十分之快,如非做生意等必要,希望你可以唔好再繁殖佢地吧 而鼠媽媽生育都會令身體變差,令壽命減少,生得多次數就愈對鼠媽媽唔好;加上繁殖咁多鼠鼠出唻,係咪真係可以俾到好好既生活佢呢?都見到不少人太多鼠要搵地方收留,就算自己養得晒,都會好煩惱呢 我試過買左隻大肚鼠返唻,最後生左4隻,有2隻俾左同事,之後3隻鼠3個籠,打理上唻都不易,而且俾到既時候同質素,絕對地冇養一隻咁多 其實鼠鼠最好分籠,繁殖鼠鼠會有好多問題,希望你可以考慮唔好繁殖鼠鼠,詳細原因及生b後要留意既事可參考以下我回答既知識: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7008092102923 C.改名方面,我都好同意樓上兩位網友既講法,寵物名最好係自己改,個個人喜好唔同,其他人又唔了解你既鼠,而且花少少心機同自己既寵物改名,都係對鼠鼠既一種關愛 諗唔到改咩名既話,可以試下觀察多D你隻鼠既特徵,行為,再改相關既名,但記得係等鼠B戒奶分籠後先好,而家睇太多較危險 而幫鼠鼠改名,我覺得最好用疊字好,因為鼠鼠係認聲音,疊字就易記D,咁叫鼠鼠就快D記得係佢自己既名 俾心機自己同鼠鼠改個好名吧,我同我既鼠鼠改名時都會好苦惱,但自己改感覺好好多

其他解答:

最好分開 因鼠媽生完可以即刻又懷孕 名字要自己改才有意思 http://zizi-land.info 內有飼養幼鼠的注意事項|||||我淨係聽過有人話如果倉鼠bb比人摸過, 鼠pama聞到就會食左個bb佢, 但唔知點解.. 鼠pa鼠ma叫咩名呀? bb又係咩性別呢? 其實改名係自己鐘意ge je,人地好難比意見你, 好似有d人會用自己另一半ge暱稱叫寵物, 有d就改自己鐘意ge顏色,或者寵物本身ge顏色, 好似我自己隻貓佢係白色,我叫佢雪雪, 佢最近生左個bb,我就叫佢雪b~ 你可以參考下,自己改返個, 始終自己寵物好似自己ge朋友/bb咁, 要自己改先開心ka ma~
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()