close
標題:

請問外國人怎樣看"香港"這個地方 ?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

特別是中國人,日本人,英國人和美國人對香港的看法,謝謝 ^^

最佳解答:

中國人(大陸人): 好: 香港?係買''真野''的地方,手袋,珠寶,手飾一應俱全!好服務態度,d人好有禮貌,地方企理,交通方便,旅遊購物必到地方。中國中難得的成市!而且周圍都係商機,搵$好地方! 壞: 香港?你地班英國統治狗自以為好高尚,無我地班內地人泥shopping,你地根本無哂經濟之柱!我泥買樓,買手袋,珠寶,我係無教養,我鐘意係地鐵食野.,周街呵屎吹咩,吹我有$比你地賺! 日本人: 香港,好地方,國際繁榮都市,壽司水準好我地日本咁好! 英國人/美國人 華洋雜處,國際繁榮都市,香港人好nice,好open,個個都識講英文,蘭桂坊日日都去! 只是空氣太差了。 2012-05-29 02:48:10 補充: 見聞

其他解答:

請問外國人怎樣看"香港"這個地方 ?華洋雜處, 亂中有序, 跌得快起得更快, 混水摸魚興風作浪揾錢好地方.|||||我在英國的, 英國人都覺得香港很美, 很好奇, 沒去過的也這樣說. 好多英國人都說想去.^^
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()