標題:

新界的士可否由荃灣去西貢

發問:

我想問...如果我搭新界的士可否由荃灣去西貢??... 如果可以...新界的士有會行甚麼路去西貢??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果想搭新界的士由荃灣去西貢而使用合法行車路綫, 我相信只得一條路可走就是由荃灣經大霧山落錦田, 林錦公路, 吐路港公路, 馬鞍山, 西沙公路直達西貢

其他解答:

我在想,那些給普評的人都是介意資料過短,但其實資不是愈長愈好的。 有時我看見人們都很愛複製網頁,資料是很長,但大多都是垃圾!|||||新界的士係可以由荃灣 到 西貢架 路線只可以經 城門隧道, 馬鞍山, 西沙路, 大網仔路 到達西貢|||||可以有兩條路,一係搭巴士入沙田新城市廣場轉299巴士直到西貢碼頭,一係搭車到彩虹,果到有小巴同巴士入去|||||如果你o係荃灣搭既係"紅色"的士, 去邊度都冇問題 但如果係"綠色"的士, 正常既話, 個司機唔可以載客... 至於行咩路, 過份複雜>< 唔識回答...
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()