close
標題:

第1次去台灣~好多問題要問,唔該!!

發問:

我下個月頭會同朋友去台灣~ 但仲未決定跟團定自由行,跟團就咩都唔洗唸,但冇咁free~ 自由行要自己唸定,又驚去唔哂d地方~驚去漏... 我想問下,yo2同埋yo2靈活自主團即係點解呢?? 我拎左d旅行資料睇,如果跟團,跟康泰,永安定星泰好?? 定係仲有其他好d??住邊間酒店好d,方便d,同埋真係要舒服囉! 淡水,九份,漁人碼頭,鼎太豐,西門丁,士林,101,六福村~ 除左呢d地方,仲有咩地要去的??? 其他我都想浸下溫泉,where好?!北役定陽明山好?? 唔該你解答我問題丫~thx!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

當然跟團會比較便宜, 但即使首次去台灣, 我也會推薦妳自由行, 跟團可以說沒有自由度, 如果妳有某些目的, 例如要長時間shopping等等, 跟團就變得無可能, 而且香港大部份的旅行社所辦的旅行團, 行程都非常急趕, 有點走馬看花, 台灣值得遊覽的地方很多, 若決定自由行也可自己安排行程到達每個景點, 當地公共交通工具極為完善, 一點也不複雜, 安排行程及交通方面如有困難, , 可以send email去report_sho@yahoo.com.hk 由小弟代勞. 如果跟團,跟康泰,永安定星辰好一點, 我係行內人不便作評語, 去台灣自由行, 可以買package機票+酒店旅遊套票, 建議妳到http://www.tripsdb.com找資料, 個網集合香港多家旅行社的旅遊產品價錢資料, 台灣機票或package有幾十間不同旅行社的價錢, 可以立即比較. 我亦經常使用它們所提供的格價服務, 免費索取10家不同旅行社的報價及機位情況資料作比較, 相信一定可以給妳一些概念, 其他旅遊資料, 如行程, 景點, 購物, 夜市, 溫泉, 特色食品, 交通, 地圖.........等等眾多資料, 待妳決定買甚麼旅遊產品之後, 可以一一詳細提供給妳. 台灣有很多溫泉, 陽明山春天溫泉會館不錯, 還有其他....遲一些再給妳資料罷

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()